reklama

Desatoro roku 2020

Desať konkrétnych rád (plus jedna bonusová) prostredníctvom ktorých si chcem tento rok spraviť krajším a viac si ho užiť. Budete sa mnou inšpirovať?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

1. Nepodliehať panike (či už ide o korona vírus al. o to o výsledky parlamentných volieb) - všetko nejako dopadne. 

2. Viac sa usmievať a šíriť radosť okolo seba - možno obyčajná vec, ale potvrdilo sa mi to, keď som mala zlý deň a obsluha v McDonalde mi ho zlepšila už len tým, že sa srdečne usmiala a bola nevtieravo milá. 

3. Neľutovať peniaze minuté na zážitky. 

4. Povedať áno veciam, ktorých sa bojím. Povedala som a tento rok budem preto vôbec prvýkrát fotiť svadbu. 

5. Byť si vedomý seba a nezabudnúť na to ani keď nemáme ten najlepší deň (nehaniť sa za veci, kt. nevyšli).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

6. Viac čítať. Čítanie ešte nikoho nezabilo a je to vďačná téma rozhovorov. 

7. Nevytvárať si domnienky (moje sú väčšinou nesprávne) 

8. Priznať si chybu (keď ste ju naozaj spravili).

9. Nebáť sa otvoriť a byť zraniteľný. Vzťahy sú predsa o tom, nie? 

10. Viac turistikovať (vedela som už dávno, že to má svoje čaro, ale teraz to už budem aj naozaj robiť)

Bonusový tip:

11. Užívať si to pekné čo sa vo Vašom živote deje a nebáť sa vecí, ktoré možné ani nenastanú. 

Kristína Vlčková

Kristína Vlčková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastie, pokoj, rovnováha, pokora. Viac mi od života netreba. Síce stručne pomenované, ale niekedy je menej viac :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu