reklama

Turistika on my own

Idem do toho. Neviem síce ešte presne do čoho, ale rozhodla som sa tento rok absolvovať dovolenku (pri mori + turistiku na Slovensku) sama.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nie som nijako extra turisticky zdatná, vyhľadávam skôr ľahšie túry, a pokiaľ možno bez reťazí. Aspoň tomu tak bolo minulý rok. Avšak rozdiel oproti minulému roku je v tom, že teraz nemám pri sebe nikoho, kto by všetko naplánoval a ja sa mohla tak plne venovať len pohľadu na krásy Slovenska. 

Hotel mám už rezervovaný, viem do ktorého kúta našej krajiny budú moje kroky smerovať, ale úprimne, som mierne vydesená. Keď si však racionálne zdôvodňujem, že mi nič nehrozí, že môžem robiť len to čo budem považovať za vhodné a mne príjemné, tak viem, že nie je priestor pre strach. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Byť sám, vymýšľať si svoj vlastný program, naplánovať turistickú trasu a užívať prítomný okamih. Spoznať nových ľudí, zistiť niečo nové o sebe, prekonať seba samého a možnosť pochváliť sa, že som na vlastné oči videla to čo pekne zatiaľ vyzerá len na obrázkoch.

Toto všetko ma láka a prevažuje nad otázkami typu či to zvládnem, či sa nestratím a či si viem dovolenku užiť bez prítomnosti partnera, kamarátov a pod. Láka ma to najmä preto, pretože viem, že to zvládnem, ak sa aj stratím, tak nájdem cestu späť a možno zistím, že som to mala absolvovať už dávno. 

Ak sa aj medzi Vami nájde niekto, kto zvažuje dovolenku či už na Slovensku alebo v zahraničí a desí sa toho, že pôjde sám, vyskúšajte to. Ja idem skúšať tiež a som zvedavá, aké to bude. Možno sa cestou stretneme :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Kristína Vlčková

Kristína Vlčková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastie, pokoj, rovnováha, pokora. Viac mi od života netreba. Síce stručne pomenované, ale niekedy je menej viac :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu